Thursday, September 9, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

blogtunm.blogspot.com Tun M 
Saya dan isteri saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin, kepada semua rakyat Malaysia yang berugama Islam, khususnya kepada pembaca blog ini.

Saya harap semua rakyat Malaysia akan dapat merayakan hari kebesaran ini dengan penuh ketenangan dan kegembiraan, dan tradisi kunjung mengunjung ke rumah terbuka akan diteruskan dalam semangat perpaduan yang erat antara kaum.

Bagi mereka yang pulang ke kampung berhari raya, pandulah dengan cermat. Biarlah lambat sedikit asalkan kita sampai ke destinasi yang dituju untuk beraya dengan orang yang dikasihi.

Saya juga ambil kesempatan ini untuk menjemput kepada yang berkesempatan ke rumah terbuka saya pada hari Ahad, 12hb September 2010 di kediaman saya di 58, Jalan Kuda Emas the Mines, Seri Kembangan bermula dari jam 10.00pg – 1.00tgh dan 3.00ptg – 5.00ptg

Mahathir dan Hasmah

1 Syawal 1431 Hijrah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tun Dr Mahathir Mohamad speech at United Nations General Assembly


Dr Mahathir Mohamad speech at the general debate of the 73rd session of the United Nations General Assembly 2018
Turkey President Tayyip Edrogan speech at the general debate of the 74rd session of the United Nations General Assembly 2019
Dr Mahathir Mohamad speech at the general debate of the 74rd session of the United Nations General Assembly 2019